Re: potrzebny laptop z pełnowymiarowa numeryczna klawiatura ?

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Tue 17 Apr 2007 - 07:28:33 MET DST

MarkS napisał(a):
> To ciekawe. Jak ja lubię takie zdecydowane opinie. ;)
> Sprzedaję notebooki różnych firm i na chwilę obecną awaryjność Acera
jest na poziomie Toshiby czy HP.

No popatrz, moje doświadczenia są zupełnie inne. I jeszcze powiedz, że
jakość wykonania tych komputerów też dorównuje powyższym, wtedy już
chyba nie będziemy mieli o czym dalej dyskutować.

> Co do jakości serwisu to we wszystkich firmach jest podobnie, raz
> lepiej raz gorzej.

Tego "lepiej" w przypadku Acer osobiście nie spotkałem jeszcze. Może
kiedyś, jak zmienią całą czeską załogę i zaczną traktować klientów z
odrobiną szacunku. Sam odradzam te komputery i podobnie robią sprzedawcy
w bardzo wielu sklepach, widać wszyscy są mniej mądrzy od Ciebie. Swoją
opinię ukazałem, kilka sekund w Google stanowczo ją potwierdzi. Wybór
należy do Adama.

--
_PSYLO_ | GG:5563748 | psylomałpao2kropkapl
"Ludzie dzielą się na 10 kategorie: