Jaką kartę dźwiękową i głośniki 5.1?

Autor: <patrykga_at_gmail.com>
Data: Mon 16 Apr 2007 - 23:48:28 MET DST

Witam serdecznie
Właśnie planuje zakup zestawu głośników 5.1 i jakiejś karty
dźwiękowej, do tej pory znalazłem głównie 3 zestawy którymi byłbym
zainteresowany jeżeli chodzi o głośniki:
1. GENIUS SW-HF5.1 Home Theater 5000
2. Creative 5.1 Inspire T6100
3. Logitech 5.1 X-540
Nie jest to może lista ostateczna ale zastanawiam się głównie nad tymi
3, dobrze by było gdybym do głośników mógł podłączyć komputer i DVD.
Zastanawiam się jakie byłyby wasze propozycje w tej kwestii. Dodatkowo
chce zakupić jeszcze jakąś kartę dźwiękową, powiedzmy do 400zł,
komputera nie używam raczej do grania, jedynie słuchanie mp3 i
oglądanie filmów jeżeli chodzi o jego zastosowania multimedialne.
Zależy mi więc na dobrym dźwięku 5.1. Proszę o wskazówki i własne
opinie.
Dzięki wielkie
Pozdrawiam