Re: potrzebny laptop z pełnowymiarowa numeryczna klawiatura ?

Autor: MarkS <szkrabBLEBLEi_at_interia.pl>
Data: Mon 16 Apr 2007 - 23:25:58 MET DST

> Acer *nie* jest spoko. Jeśli chcesz kupić szrot z którym się będziesz
> więcej użerał niż to jest warte - proszę bardzo. Osobiście jednak
> sugerowałbym zakup komputera szanującego się producenta, który będzie
> prezentował sobą odpowiednią jakość wykonania, brak tragicznej awaryjności
> i serwis, który w razie usterki nie wystrzępi Ci nerwów. Acer tych
> warunków nie spełnia.

To ciekawe. Jak ja lubię takie zdecydowane opinie. ;)
Sprzedaję notebooki różnych firm i na chwilę obecną awaryjność Acera jest na
poziomie Toshiby czy HP. Co do jakości serwisu to we wszystkich firmach jest
podobnie, raz lepiej raz gorzej. Często zależy to od konkretnego przypadku
(brak części bo się akurat skończyła). I potem mamy wściekłego klienta
czekającego na komputer miesiąc bo serwis czeka na części.

Pozdr
MarkS