Re: Dual Channel i różne pamieci

Autor: Moja chata <gdzieœ._at_tam.pl>
Data: Mon 16 Apr 2007 - 21:55:29 MET DST

Użytkownik "Grzegorz Nowak" <ahpuch@o2.pl> napisał w wiadomości
news:f00ht1$avg$1@news.onet.pl...
> mala szansa zeby cos takiego dzialalo stabilnie nawet jesli odpali.

A to nie jest wcale takie oczywiste :)
Nie wiem jak w przypadku tej konkretnej płyty ale

Ja mam 4 pamieci dwie jednostronne i dwie dwustronne i działają w trybie
DUAL
ale oczywiście nie od razu udało się je uruchomic w trybie DUAL

Tzreba bylo testów , najpierw jedna kości , potem druga poztem test
pozostałych itd , rózne konfiguracje

No i działa, jednostrone siedzą w slocie 1 i 3 , dwustronne w slocie 2 i 4
ale tylko konkretne pamięci w konkretnych slotach

Warto potestowac

Darek

PS: dodam jeszcze że pamięci są od cztrech róznych producentów