Re: Core2Duo na i865

Autor: Robbo <robbo_at_i.luv.spam.com>
Data: Mon 16 Apr 2007 - 13:00:09 MET DST

Użytkownik "BartekK" <sibi@NOSPAMdrut.org> napisał w wiadomości
news:evvk7p$94v$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Dobrze kombinujesz, ale moze da sie jeszcze lepiej - moze plyte z i865G
> lub G945/G965 - grafika tam obecna jest i tak duzo wydajniejsza niz twoja
> 9200, wiec wystarczy. Jak sprzedasz obecnego procka (za grosze, niestety),
> obecna plyte, i ram - to spokojnie kupisz tanszy i szybszy ddr2 i plyte
> ktora bedzie bardziej przyszlosciowa (ddr2 tanieje, ddr1 drozeje, ew.
> lepsza grafika na pci-e bedzie bardziej osiagalna niz cos na agp).
> Poza tym - czy potrzebujesz wirtualizacji i innych takich atrakcji? E4300
> lub 4400 jest chlodniejszy, wydajnosc ma niekiepska a cena z 200zl nizsza,
> [...]

Dzieki za sensowna odpowiedz. To grafika zintegrowana jest wydajniejsza od
Radeon 9200 ? Mowimy oczywiscie o wydajnosci 3d ? Myslalem ze zintegrowane
wogole nie obsluguja 3d ? Poza tym zalezy mi na wyjsciu DVI, ktore to
zintegrowane grafiki z plyta zazwyczaj nie mialy (w momencie jak kupowalem
swoj zestaw).
A plyty z 965 zaczynaja sie chyba od 400zl. Ale w sumie gdyby
przyosczczedzic na procesorze to na jedno wychodzi. Pozostaje tylko kwestia
ramow, a w takim ukladzie mysle ze moglbym dolozyc 200zl na 1GB ramu DDR2 i
jeszcze troche kasy by sie zwrocilo gdybym sprzedal stare graty.

Czy mozesz podac jakies konkretne temperatury jakies uzyskuje w idle E4300
lub E4400 na standardowym boxowym chlodzeniu?

--
rb