Re: Core2Duo na i865

Autor: Robbo <robbo_at_i.luv.spam.com>
Data: Mon 16 Apr 2007 - 12:34:17 MET DST

Użytkownik "Michał" <mbierwia@o2.pl> napisał w wiadomości
news:evvipt$372$1@atlantis.news.tpi.pl...

> ???
> Freezer 7 i już jest znośnie :)

> A można wiedzieć czemu Ci na tym zależy? Bo temperatura w normie a skoro
> wentyl spowolniony, to chyba dość cicho.

45 w idle przy porzadnym chlodzeniu to nie jest dla mnie norma. Dodam ze
jeden bok obudowy mam caly czas otwarty. No i po co tracic moc na
niepotrzebna energie cieplna? Poza tym C2D mi troche pasuje bo czesto robie
pakowanie duzych ilosci danych i dwa rdzenie by mi tu mysle mocno pomogly.
Ale nie takie byly moje pytania...

--
rb