Dziwne problemy z zawieszaniem się komputera i proste rozwiązanie

Autor: Paweł <billg_at_microsoft.com>
Data: Mon 16 Apr 2007 - 09:14:28 MET DST

Od pewnego czasu mój komputer (K8N + Athlon3000 + Radeon 9100 + 512 Mb RAM,
WindowsXP) wykazywał dziwne zachowanie. Wykonywał losowe zwisy, najczęściej
nie generując BSOD. Po prostu freeze i brak możliwości poruszenia myszą oraz
brak reakcji na klawiaturę. Objawy pojawiały się w prostych sytuacjach jak
przy korzystaniu z przeglądarki internetowej, gdy na przykład otwierało się
kolejne okno. Czsem też komputer pozostawiony sam sobie kończył pracę w
podobny sposób.
Trudno było mi ustalić czy natura problemu jest sprzętowa czy software'owa

W trakcie przeglądu wnętrza obudowy zobaczyłem, że wiatraczek na radiatorze
karty graficznej nie bardzo chce się kręcić. Bez wiary w sukces całość
urwałem.
Pomogło jak ręką odjął.
Ciekaw jestem czy Radeon 9100 długo pociągnie bez chłodzenia?

--
Paweł