Re: Dysk 320GB oraz stara płyta ECS K7S5A - Czy będą działać?

Autor: Paweł Tomaszewski <peval84_at_gezate.pl>
Data: Sun 15 Apr 2007 - 23:53:49 MET DST

Michał wrote:

> Zależy od egzemplarza widać. U mnie wszystko śmiga jak należy od kilku lat.
> Jedyna przypadłość jaka mnie się przytrafiła, a która jest typowa dla tej
> płyty, to reset ustawień procka. W sumie może z 5 razy w ciagu 4 lat mi sie
> to przytrafiło, więc to chyba nie problem. U mnie działa dysk 120GB Maxtora
> i chodzi ok.

Resety ustawień procka miewam przynajmniej raz w miesiącu. Niestety twoja
informacja o współpracy z dyskiem 120 GB zbyt wiele nie pomoże. :) Na
jakimś forum przeczytałem, że nawet modowany bios do tej płyty (cheepobios)
potrafi uciągnąć 160 GB. Niestety ciężko znaleźć info o dwukrotnie
pojemniejszym dysku.

--
"Jeżeli ktoś uderzy cię w policzek, kopnij go w drugi."
    * odpowiadając na mail zamień a<->e w adresie *