Benq P52 - wrażenia + Linuks

Autor: liku <lukasz.goralczyk_at_gmail.com>
Data: Sun 15 Apr 2007 - 23:13:51 MET DST

Witam,

Ponieważ korzystam z tego notebooka, a sam miałem małe problemy z
odnalezieniem dobrych i wiarygodnych opinii o tym notebooku - oto mały
test: http://lukasz.goralczyk.googlepages.com/home. Jako bonus opis co
działa, a co nie działa pod Linuksem (jest trochę plików
konfiguracyjnych, mam Gentoo).

P.S.
Crosspost na pl.comp.os.linux, pl.comp.os.linux.sprzet i
pl.comp.pecet. Proszę o (ręczny) follow-up na pl.comp.os.linux,
niestety tutaj nie mogę ustawić tego pola.

Łukasz.