Re: Dysk 320GB oraz stara płyta ECS K7S5A - Czy będą działać?

Autor: Wiktor S. <ANTISPAM_at_wswiktor.AT.poczta.DOT.fm>
Data: Sun 15 Apr 2007 - 15:11:53 MET DST

> Tylko czy ktoś z Was podłączał takie wielkie bydle do płyty głównej
> ECS K7S5A (prawdopodobnie rev 1.1), oryginalny bios z datą 08/11/03?

K7S5A obsługuje duże dyski w wersji 3.1 z nowszym biosem, w 1.1 podobno nie
(i bios nie pomoże).
Czy ta płyta ma zapinkę przy slocie AGP? Jeśli nie, to to jest starsza
wersja.

> Czy ta płyta nie będzie sprawiać problemów?

Te płyty ogólnie sprawiają MNÓSTWO dziwnych problemów ;-)

> Czytałem w sieci opinie,
> że duże dyski po jakimś czasie ulegają uszkodzeniu po podłączeniu do
> takiej płyty.

To chyba niemożliwe.

> Alternatywą jest zakup razem z dyskiem również nowszej płyty głównej
> ABIT NF7 (wersja z SATA lub bez).

Ja wymieniłem na K7VT4A Pro (SATA, USB 2.0 którego mi *bardzo* brakowało,
magistrala max 333 a nie 266) i sobie chwalę. Najważniejsze - stabilność
piramidy. Koniec z problemami ze startem, koniec z dziwnymi resetami, koniec
z zapominaniem ustawień biosu! uch, koniec z tym K7S5A :-)

--
Azarien