Re: wybór zasilacza: BeQuiet vs Chieftec

Autor: TOman <ttomch._at_.poczta.onet.pl>
Data: Sun 15 Apr 2007 - 14:32:07 MET DST

Andrea napisał(a):
> Witam
> W takim razie, który z tych zasilaczy sprawdzi się lepiej (i ciszej)?

Mam BeQuiet 530W Dark Power, nie wiem czy jest jakaś różnica w
zastosowanych wiatrakach pomiedzy seriami Dark i Straight ale jeżeli to
to samo to mozesz spać spokojnie przy włączonym kompie :P.
Wiatrak kreci sie z niewielka prędkoscią. Tak naprawdę, żeby go usłyszeć
trzeba przytknąć ucho przy otwartej obudowie i nawet wówczas głosniejsze
sa pozostałe wentyle w mojej obudowie :) Miedzy innymi taki Pentagram,
który masz w opisie.

--
Pozdrawiam
TOman