Re: kontroler USB na PCI - nec?

Autor: astro <r.ziomberWytnij_at_stop_dla_spamu!astronomia.pl>
Data: Sat 14 Apr 2007 - 21:50:54 MET DST

Uzytkownik Feromon <feromon@wppl> napisal w wiadomosci
<news:evramu$npf$1@atlantis.news.tpi.pl>
> a tym na VIA coś dolega?

"Kiedyś śledziłem ten temat uważniej i podobno bezproblemowe
bywają karty oparte na chipsecie NEC. Natomiast karty z chipsetem VIA
wymagają często wyłączenia portów na płycie głównej."
"Problemem nie jest AVACS ale kontroler VIA - kup USB z kontrolerem NEC
nawet AVACS czy inny chinczyk i powinno byc dobrze...
Niestety ale kontrolery USB VIA bardzo czesto powoduja klopoty..."
Mam karte Avacs USB 2.0 na VIA (oraz plyte ECS K7VMA). Na szczescie
wylaczenie wbudowanych portow USB nie bylo konieczne.

--
Pozdrawiam
Radoslaw Ziomber