Re: Speedstream 4100 z Dialogu czym zastąpić

Autor: Servant <freinag_at_rcs.cy>
Data: Sat 14 Apr 2007 - 21:26:25 MET DST

Michał <sdfs@wp.pl> napisał(a) w wiadomosci do grupy dyskusyjnej

> Jak jest tak samo jak z modemami tepsy, a pewnie tak jest, to nie bedzie Ci
> sie synchronizował modem inny niż dostarczony przez dialog.

Co Ty gadasz?
Zastępowałem co najmniej kilkanaście "tepsiańskich" modemów dodawanych do
neostrady modemorouterami i nigdy nie miałem żadnych problemów z
synchronizacją i połączeniem z internetem. MAC to potrzebują różni prywatni
dostawcy neta i chyba telewizje kablowe.
Kiedyś rozmawiałem z panienką z infolinii Dialogu i powiedziała mi, że mogę
swój modem podłączyć. O szczegóły nie pytałem.

--
Pozdrawiam
Servant