Re: Be Quiet 530W DP - czy niezbyt niskie napięcia ?

Autor: TOman <ttomch._at_.poczta.onet.pl>
Data: Sat 14 Apr 2007 - 20:22:32 MET DST

Sander napisał(a):

> Tylko miernik prawdę Ci powie ;)
> Programy po prostu nie są wiarygodne/miarodajne i nie można im wierzyć.

Sprawdziłem miernikiem no napiecia prezentuja sie nastepujaco :
+3.3V = 3.4V (+ 0,7V)
+5V = 4.90 V (+ 0,4)
+12V = 12,51V (tu ok)
Sprawdze jeszcze jednym miernikiem w poniedzialek, ale watpie aby cos
sie zmieniło. Chyba pozostanie mi kontakt ze sklepem i proba wyjasnienia
zaistniałej sytuacji. Nie chcialbym się za kilka miesiecy rozczarowac
przy wymianie bebechów w kompie.

--
Pozdrawiam
TOman