IBM T23 bzęczenie cd.

Autor: Sławek <slawek_at_gregmar.pl>
Data: Sat 14 Apr 2007 - 19:19:46 MET DST

Witam
Pisałem niedawno na grupie o dziwnym bzyczeniu od strony procesora w T23,
ale niestety nikt mi nie mógł pomóc. Po ciężkich bojach znalazłem
przyczynę, która jest dość dziwna, ale może ktoś będzie mi wstanie to
wytłumaczyć.
Mianowicie to bzyczenie ustało po ustawieniu CPU Power Management na
disable. Pod Linuksem również bzyczenie ustało po wywaleniu modułu ACPI
Processor.
Mógłby mi ktoś wyjaśnić dlaczego tak się dzieje i czy powinienem się
martwić, że komputer zaraz padnie? I czy bezpieczne jest wyłączenie tej
opcji?

--
parasite