Re: Kłopoty z podkręceniem a właściwie z RAMem chyba E4300 i Gigabyte

Autor: tomek <flakizolejem_at_wp.pl>
Data: Sat 14 Apr 2007 - 08:02:18 MET DST

Bardzo bardzo śliczne dzięki

Mam jeszcze jedno pytanko

W budce mam chłodniutko jak i na procesorze (dwa wentylatory w zas. 500w,
dwa wentyl. w obudowie, na procku też porządne chłodzenie, ok na chipset
założe też jakiś wiatrak), ale chyba jednak zostawię 266 czyli procek na 2,4
ale nadal nie mogę zmusić tych geili do ustawienia na 800, poucz mnie
jeszcze jak ustawić (266) z 800 dla pamięci.
bardzo wery please o jeszcze jedno foto?

Jeszcze raz serdeczne dzięki