Re: Zasilacz dmucha do środka

Autor: Moja chata <gdzieœ._at_tam.pl>
Data: Fri 13 Apr 2007 - 22:07:58 MET DST

Użytkownik "." <a@a.org> napisał w wiadomości
news:evomdl$6u7$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
> Na pewno dmucha do środka? Nie ma prawa tak robić bo wtedy gorące
> powietrze nie wyjdzie od razu z komputera tylko przejdzie przez całe
> wnętrze i nagrzeje go tak że temperatura wzrośnie o 15 stopni. Grozi to
> uszkodzeniem komputera!

Na pewno , robiłem kilka testów , min przyłożyłem kartkę papieru do tego
wentyla no i kurczę nie przylega a kartka jest wypychana

Właśnie o temperaturę rzecz idzie , procek ten sam a temp przy nowym
zasilaczu o 10 wyższa ale za to temp zasilacza niższa o 15 stopni (wskazania
z SpeedFan)

Nawet mi się to podobało gdyż zasilacz cichy , wentylator ledwie się kręci
, jest cicho
tyle że temp procka to ok 60 stopni do 67 (Athlon XP 3200) . porzednio
miałem ok 50 do 55

Obawiam się że jak temperatura w lecie wrosnie ok 15 do 20 stopni na
zewnątrz to mogą być problemy ze stabilnoscią procesora

Hm....

Darek