Problem z kompem

Autor: <zyniu81_at_gmail.com>
Data: Fri 13 Apr 2007 - 20:49:34 MET DST

Witam
Zanim przejde do tematu uprzedzam iż szukałem rozwiązania w sieci.
Lecz niczego w temacie dokładnie nie znalazłem. A problem polega na
tym, że chciałem dziś podłaczyć, a wzasadzie podłączyłem zasilacz do
komputera. Poprzedni niestety się spalił. Jest to stary komputer więc
wielkich strat nie poniosłem. Ale niestety po podłączeniu i
uruchomieniu komputera poszedł dymek z dysku twardego. No i raczej się
już nie nada ponieważ stopił sie jakiś element na nim. No i w związku
z tym moje pytanie jest następujące. Co zrobiłem nie tak? Dysk kupie
drugi lecz nie chgcem znowu popsuć coś więc prosze o pomoc.

Z góry dziękuje
Pozdrawiam
Zyniu