Re: X-Fi - dziwny problem

Autor: qwerty <qwerty01_at_poczta.fm>
Data: Fri 13 Apr 2007 - 20:07:52 MET DST

Użytkownik "Nookie" <skosok@mago.pl> napisał w wiadomości
news:1176486874.486283.256900@y5g2000hsa.googlegroups.com...
Jakiś czas temu (rok temu :P) kupiłem sobie X-Fi'a Platinum. Sprzęt
cudo, w połączeniu z Logitech Z-5500. No ale nie będę się chwalić,
przechodzę do sedna. Od jakiegoś czasu mam dziwny problem. Otóż czasem
jak zrobię reboot pieca, to po włączeniu X-Fi jest wykrywany jako nowe
urządzenie, a karty w systemie w ogóle nie ma. Robię jeszcze jeden
reboot... X-Fi ponownie znajduje się w systemie. WTF? Nie wiem od
kiedy zaczęły się te problemy, ale coś mi mówi, że po zmianie płyty na
Gigabyte GA-965P-DS3. Miał ktoś podobne problemy?

Jaka wersja kernelu ?