Re: zawieszanie się PieCa

Autor: Romek <rkrainski_at_fnet.pl>
Data: Fri 13 Apr 2007 - 19:51:48 MET DST

> komputer jak się wieszał tak się wiesza a standardowym objawem jest
> zamrożenie ektanu
> ot, po prostu nagle zatrzymuje wskaźnik myszy i komp przestaje reagować na
> jakiekolwiek ruchy z mojej strony
> nie doświadczyłem niebieskich ekranów ani niczego takiego i to martwi

Od pewnego czasu mam identyczne objawy a zdarza się to np. raz przy
korzystaniu z Firefoxa innym razem przy przeglądaniu zdjęć itd. Bywa, że
komputer chodzi kilka godzin, bywa że kilka minut. Wskaźnik myszy zawsze
zatrzymuje i nic nie działa nawet CTRL+ALT+DELETE - trzeba resetu.
W ostatnich kilku tygodniach miałem to z 6 - 8 razy. System też Win XP.
Nie znam się na komputerach więć nic nie grzebię.

Pozdrawiam

--
Romek