Re: głosny wentylator - szukam cichszego, nie mogę znaleźć podobnego

Autor: kotak <catcat(wytnij)_at_op.pl>
Data: Fri 13 Apr 2007 - 17:47:36 MET DST

ja kupiłem taki "podobny do zalmana" ale nie zalman tylko na "licencji" ;)

jak go przytrzymam to jest naprawdę cicho,
bo wczeniej wymieniłem wentylator na procesorze
na Arctic Cooling Fan 3 TC
http://www.proline.pl/shop.php?prodid=AC+FAN+3+TC
a w zasilaczu, wywaliłem stary wentylator i wymieniłem na
Arctic Cooling Fan Pro TC
http://www.proline.pl/shop.php?prodid=AC+FAN+PRO+TC
a podłączyłem do płyty głównej.
i zrobiło się cicho do momentu jak zamontowałem grafę 6800XT

chodzi o to jaki wentylator da radę zamocować to takiego
radiatora jaki jest na tej karcie ???