Re: Czy warto tego laptopa (HP) kupic?

Autor: Kazik <kk_at_www.pl>
Data: Fri 13 Apr 2007 - 11:30:26 MET DST

> Na lapkach się nie znam a tu znajomy prosi o opinię. Chodzi o laptopa
> Hewlett-Packard, hp compaq nx6325.

Ponoc te z serii 7xxx sa porzadniejsze.

  No więc pytam czy
> kupując tego lapka nie natnie się człowiek na pękające zawiasy, marny
> wyświetlacz czy baterię czy inne kwiatki?

Na pewno Toshiba, HP i ewentualnie Fujitsu-Siemens to jedyne, co warto
kupowac. HP ma te zalete nad Toshiba, ze zazwyczaj dluzej pracuje na
baterii, ale z drugiej strony wiekszosc osob mowi, ze Toshiby maja lepsze
wyswietlacze. Pytanie, na czym ci bardziej zalezy.

> Słyszałem też że procki AMD (tu sempron mobile 3500+) mają jakieś marne
> zarządzanie pobieraną energią? Nie wiem czy to one czy jakiś inny :)

Jezeli zalezy ci na oszczednosci energii (i ciszy), to bierz koniecznie Core
Duo lub Core 2 Duo