Czy warto tego laptopa kupic?

Autor: Jacek Maciejewski <jacmac.wytnij_at_o2.pl>
Data: Fri 13 Apr 2007 - 10:47:26 MET DST

Witam
Na lapkach się nie znam a tu znajomy prosi o opinię. No więc pytam czy
kupując tego lapka nie natnie się człowiek na pękające zawiasy, marny
wyświetlacz czy baterię czy inne kwiatki?
Słyszałem też że procki AMD (tu sempron mobile 3500+) mają jakieś marne
zarządzanie pobieraną energią? Nie wiem czy to one czy jakiś inny :)
Ogólnie prosiłbym, userów zwłaszcza, o komentarze.

--
Jacek