Re: Radeon 9250 vs. Integrated IntelR Extreme Graphics 2

Autor: Marx <marx_at_sorry.too.much.spam.write.to.nefsgroup.com>
Data: Fri 13 Apr 2007 - 08:19:07 MET DST

Jest jedna zasadnicza rzecz - ten radeon nie obsluguje DX9. Nie wiem jak
intel. A wazne jest to np w programie MediaPortal ktory DX9 wymaga.
Osobiscie na r9000 mam problemy z karta skystar wlasnie ze przy zmianie
kanalow czasami obraz sie kaszani (zostaje pol starego obrazu). Jesli
chodzi o szybkosc to zintegrowana karta zjada RAM co moze miec wplyw na
wydajnosc jesli RAMu masz malo.
Karta bez DX9 nie bedzie takze w pelni supportowana pod Vista co jest
moze troche mniej wazne
Marx