problem z dvi i monitorem belinea

Autor: pompon <Robert.Zaleski_at_gmail.com>
Data: Fri 13 Apr 2007 - 00:23:38 MET DST

Kupiłem wczoraj monitor Belinea 102035 w. Niestety nie udało mi się go
od razu podłączyc na dvi. Mam kartę graficzną radeon 9200 (HIS) i
podczas startu monitor w ogóle nie jest wykrywany (komunikat o
niepodłączonym kablu). Jeśli podłącze go w trakcie jako drugi monitor
to obraz jest ale niestety nie można zmienic rozdzielczosci na większą
niż 1280x1024.
Dodatkowo przy podłączeniu monitora na zwykłym analogowym kablu i
ustawieniu rozdzielczości natywnej (1680x1050) obraz był obniżony o
kilkadziesiąt pixeli i nie dało się tego wyregulowac z poziomu menu.
Dopiero catalyst ati pomógł. Wydaje mi się że czcionki i obraz nie są
nie tak ostre jak powinny byc.

Miał ktoś może podobne doświadczenia?
Kabel dvi jest dobry, sterowniki ati najnowsze.

pozdrawiam Robert