Krata dzwięowa z dobrym wyjściem słuchawkowym

Autor: Moja chata <gdzieœ._at_tam.pl>
Data: Thu 12 Apr 2007 - 22:36:03 MET DST

Kupiłem płytę główną Gigabyte z zintegrowana kartą dzwiękowa Realtek AC 97
, no i nie da się słuchać na słuchawkach , gdyż dzwięk jest jakości starego
gramofonu Bambiono, żenujące jest jakość wzmacniacza , porostu brak słów

Miałem wcześniej płytę Asrock karta też AC 97 tyle że C-Media, czyli też
karta z niskiej półki tyle że
brzmiało to o dwa nieba lepiej , wzmacniacza generował niskie i wysokie tony
, była jakas scena stereo , no dało się tego słuchać

Co kupić , karta ma mieć dobre wyjście słuchawkowe (oczywiście jak na tą
klasę) , liczy siętylko dzwięk stereo , głównie chodzi o zintegrowany z
kartą wzmacniacz

Kwota jaką chcę na to przeznaczyć to 100 zł a najlepiej do 50 zł

Darek