Re: spadek cen u Intela po 22.04 - kiedy realne obnizki cen w sklepach ?

Autor: Tomix <Tomix_at_loooool.pl>
Data: Thu 12 Apr 2007 - 14:06:06 MET DST

> odezwal sie znawca plyt akurat ASRock'i to bardzo dobre plyty zwlaszcza
> dla tych co niechca badz nie maja pieniedzy na wypasione plyty glowne

o asroku mam swoje zdanie ale bardziej mi chodziło o to ze wszelkie
"przejsciowe" - jak napisał - modernizacje to tylko mnozenie kosztów i
kolejne straty, ja radzę od razu wszystko wywalic i kupic nowe.

Okres na takš zmianę jest jak najbardziej odpowiedni.

Pamięci DDR sš w tej samej cenie co DDR2 dlatego wymiana będzie kosztować
grosze, grafika zalezy co ma SYMPATYK ale np taki 7900GS PCIE mozna dostać
za 480zł gdzie na agp ledwo kupi 7600GS, dobra płytka gigabyte 965P S3
kosztuje juz tylko 360zł