Re: Monitory LCD z AutoPivotem

Autor: Marek 'marcus075' Karweta <m.karweta.spamu.nie.trawi_at_gmail.com>
Data: Wed 11 Apr 2007 - 16:22:32 MET DST

Dnia środa 11 kwietnia 2007 15:13 TW BETON do oficera prowadzącego,
towarzysza pl.comp.pecet raportuje:

> Użytkownik "Gupik" <gupik25@NIE_CHCE_SPMUo2.pl> napisał w wiadomości
>

> Każdy pivot jest sterowany z komputera za pomocą odpowiedniego softu.
> A funkcja monitora pivot- jest czysto mechaniczna- polega tylko na
> możliwości jego obrotu.

Już dawno temu, w wersji bodaj 52.xx, nVidia oferowała w swoich sterownikach
obrót ekranu... Przestała? Pytam serio, bo nie mam pojęcia, nie używam
Windowsa od jakiegoś czasu.

--
Pozdrowienia,
Marek 'marcus075' Karweta        mailto:m.karweta@gmail.com