Re: Czym zrobic KOPIE PARTYCJI na inny dysk

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 11 Apr 2007 - 09:29:04 MET DST

"Marx" <marx@sorry.too.much.spam.write.to.nefsgroup.com> wrote in
message news:evi1r6$13v$1@atlantis.news.tpi.pl...
> czy wtedy wybierasz np katalog nazwe pliku itp?

Tak.

> chyba jednak nie ;)
> zreszta to o co pytam nie jest tam opisane :(

Sorki, zły link podałem :-).
http://www.psei.boch.pl/pliki/BOOTITNG.HLP - to zwykły plik tekstowy, w
Operze się otwiera, w IE trzeba go sobie zapisać na pulpicie i otworzyć
w notatniku.
Chciałem też zauważyć. że w instalce masz manual w pdf-ie, a na stronie
Terabyte w supporcie BootIt są całkiem ładne filmy i prezentacje
wszystkich funkcji...

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/