Re: Laptop - czy warto Intel Core Duo? Czy warto błyszczący ekran?

Autor: Maciek <imorthorn_at_wp.pl>
Data: Wed 11 Apr 2007 - 08:10:46 MET DST

> * To nie "szyba" na wierzchu tylko ekran antyrefleksyjny.

Chyba refleksyjny wnioskując po ilości odbitego światła :)
Antyrefleskyjne to ja mam okulary i gwarantuje Ci ze każdy załważyłby
różnice.
A moze po prostu ten laptop co ja widziałem był wyjątkowo beznadziejny ...

> Mimo iż wydaje się, że o wiele gorzej na takich ekranach widać bo się
> wszystko odbija to tak naprawdę mimo wszystko - lepiej na nich
> wsio widać niż na matowych "anti-glare" (porównując tą samą
> klasę obydwu wyświetlaczy!) w ostrym świetle.

No ale co znaczy w ostrym świetle - na plaży w Egipcie? BYć może tam taki
ekran jest lepszy, nie wiem, nie widziałem. Widziałem do w moim pokoju w
słoneczne dni.

> Anti-glare wprowadza wiele przekłamań dla obrazu - m.in. zmniejszony
> kontrast, zmniejszona intensywność kolorów oraz gorsze konty matrycy.

Może, nie rzuciło mi się to w oczy :)

> Na antyrefleksyjnych - mimo iż sporo będzie się odbijało - będzie
> można jednak nadal pracować. To mówi teoria, w praktyce owszem odbicia
> mogą przeszkadzać, ale nadal w dużym słońcu w "lustrze" widać o wiele
> więcej niż na "matowym" ekranie (mimo iż wydaje się to nielogiczne).

Oki być może w słoncu jest lepiej, optymalnie ekran powinien być wymienny :)