Re: Laptop - czy warto Intel Core Duo? Czy warto błyszczący ekran?

Autor: Raack <raack_at_o2.pl>
Data: Tue 10 Apr 2007 - 20:27:16 MET DST

> Zastanawiam się właśnie jakie korzyści da mi procesor
> Intel Core Duo w takich zastosowaniach jak wymieniłem i
> jakie w ogóle korzyści płyną z dwurdzeniowości
> (pomijając fakt że jakaś aplikacja pisana pod procesor dwurdzeniowy
> będzie działała szybciej), czy dwurdzeniowy procesor będzie wykorzystywany
> przez w/w aplikacje i czy przyniesie to jakieś wymierne korzyści
> ponieważ laptopy z Celeronem są o kilksaset zł tańsze.

O porównaniu Celeron a Duo nie ma co gadać, ale nie sądzę, żebyś
odczuł różnicę między Duo a zwykłym Pentium M. Też do białego... Ale
przy filmach HD już jest! (zwłaszcza na 15 calach...)

> Drugie nurtujące mnie pytanie to błyszczący ekran.
> Osobiście uważam to za pomyłkę jak popatrzyłem
> na taki ekran i zobaczyłem w nim lampę stojącą za moimi plecami.
> czy okno w jasny słoneczny dzień.

Tak. Pomyłka. Chyba, że ktoś rodzaj oświetlenia i miejsce do pracy
dostosowuje do posiadanego notebooka. Ale mam koleżankę co do
notebooka kupiła pasujące kolorem buty i dodatki.