Re: ACPI, wspolne przerwania i win 2K/XP - co za g....

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 10 Apr 2007 - 19:00:11 MET DST

"Tomasz Holdowanski" <mordazy@USUN-TO.poczta.onet.pl> wrote in message
news:eubn1355mo6k2ljrudc31str1s6j66h2vi@4ax.com...
> Deep inside the Matrix, convinced that Tue, 10 Apr 2007 16:45:16 +0200
> is the real date, "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> has written
> something quite wise. But (s)he wasn`t the one.

> Nie uwazam, ze jest, natomiast uwazam, ze ktos w koncu powinien
> producentow softu do wziecia odpowiedzialnosci za niego _zmusic_.
> Przynajmniej w nie podlegajacych dyskusji przypadkach zaniedbania lub
> zlej woli... Gdy uzywam softu Open Source, ktory jest za darmo, zdaje
> sobie sprawe, ze mam to cos za darmo i ponosze ryzyko uzytkowania,
> [...]

Widocznie ta część kodu, która działa poprawnie, przynosi użytkownikom
na tyle duże korzyści, że nikt się za to nie zabiera. To pewnie dlatego
grupka ludzi uważających inaczej jest traktowana jako hmmm osobliwość
;-). Co ciekawe, nikt nie krzyczy o odszkodowania także jak zasilacz
padnie i popali drogie komponenty peceta. A przecież to jest
nieporównywalnie poważniejszy przypadek od jakiegoś banalnego błędu w
sofcie... Czemu nie walczysz z producentami takich zasilaczy? Może po
temu, że krzycząc "Microsoft jest be" znajdziesz się w sporej grupie
potakiwaczy, a hasła "Feel jest cwel" nikt nawet nie zauwazy? ;-)

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/