Re: Jaką klawiaturę polecacie płaską?

Autor: Santana <santana_at_interia.pl>
Data: Tue 10 Apr 2007 - 16:55:31 MET DST

Użytkownik "Marcin Narzynski" <narzynka.usun@tez_usun.onet.pl> napisał w
wiadomości news:evg7kh$rf6$1@achot.icm.edu.pl...

> Bardzo łatwo coś ulepszyć. Mianowicie klawisz ENTER w moich oczach
> dyskwalifikuje tę klawiaturę. Nie bez powodu dawno temu przyjęto standard
> ENTERA w kształcie odwróconego L. Prosty Enter jest o wiele mniej
> ergonomiczny.

A w moich oczach jest ok :) A co do przyjęcia standardu "Entera" to chyba
troche konfabulujesz ;) Używam trzech klawiatur i każda ma inny "Enter" :)
Logitch ma poziomy, Microsoft w kształcie "L" a Fujitsu Siemens pionowy. No
i gdzie tu standard? Tak na marginesie, dla mnie to bez różnicy jakiego
entera używam.
Pozdrawiam
Jacek