Re: Laptop - czy warto Intel Core Duo? Czy warto błyszczący ekran?

Autor: |Pio| <piowa_at__wytnij_vp.pl>
Data: Tue 10 Apr 2007 - 16:05:09 MET DST

> Zastanawiam się właśnie jakie korzyści da mi procesor
> Intel Core Duo w takich zastosowaniach jak wymieniłem i
> jakie w ogóle korzyści płyną z dwurdzeniowości
> (pomijając fakt że jakaś aplikacja pisana pod procesor dwurdzeniowy
> będzie działała szybciej), czy dwurdzeniowy procesor będzie wykorzystywany
> przez w/w aplikacje i czy przyniesie to jakieś wymierne korzyści
> ponieważ laptopy z Celeronem są o kilksaset zł tańsze.

glowna wymierna korzysc to to, ze - w skrocie - jeden rdzen bedzie sie
zajmowal obsluga systemu, a drugi photoshopa czy corela. zyskasz na
komforcie pracy, szybkosci obliczen itp.

druga korzysc to znacznie wieksza mobilnosc niz w przypadku laptopow z
celeronem - ten po prostu zuzywa wiecej pradu i nie umie go oszczedzac,
gdy sie nudzi.

> Drugie nurtujące mnie pytanie to błyszczący ekran.
> Osobiście uważam to za pomyłkę jak popatrzyłem
> na taki ekran i zobaczyłem w nim lampę stojącą za moimi plecami.
> czy okno w jasny słoneczny dzień.

z tym to i ja mam problem. mialem raczej - w hurtowniach coraz ciezej o
laptopa /wlasciwie dowolnej marki/ z matowa matryca. w sklepach te z
lustrami sa tansze juz o pareset zl i/lub wyposazenie dodatkowe.

wiec masz dwie opcje: czekac na nowa dostawe, ktorej moze nie byc albo
przestawic lampę...

w grucie rzeczy, jak juz ktos zauwazyl - pod swiatlo i tak nic nie
bedzie widac. bardziej kwestia czy lubisz miec przed soba lustro czy tez
nie...

ja sie bede musial przyzwyczaic.

--
Pozdrawiam,