Win Xp Home a 2 procesory

Autor: Krzysiek <odbm_at_wp.pl>
Data: Tue 10 Apr 2007 - 11:19:36 MET DST

Witam

Mam zamiar kupić nowego kompa z procesorem Core Duo. Być może to głupie
pytanie ale czy fakt że ten procesor jest dwurdzeniowy ma znaczenie w
przypadku gdybym chciał używać Windowsa XP Home - który jak ostatnio
przeczytałem nie obsługuje 2 procesorów.
Niby Core Duo to jeden procesor a dwa rdzenie i niepotrzebnie sobie
szukam problemu ale może ktoś mógłby mnie wyprowadzić z błędu?

Dane o Windows Xp Home
http://wolvverine.jogger.pl/2006/10/10/bez-tytulu-5/
Wieloprocesorowość - XP Pro wspiera do dwóch procesorów (odnosi sie
rowniez to do technologi HT w Pentium IV) , XP Home jeden ( Oficjalne info:
Windows XP and Hyper-Threading

Pozdrawiam

Krzysiek