Re: Via i pamięć

Autor: Konrado5 <jnmpacnn5_at_hmsdpha.ok>
Data: Tue 10 Apr 2007 - 11:13:49 MET DST

Użytkownik "Vituniu" <vituniu@poczta.fm> napisał w wiadomości
news:evfj5p$6p7$1@atlantis.news.tpi.pl...

> To poszukaj sobie na Toms Hardware testu BX'a
> przetaktowanego na 150 MHz i z tym porownaj.
A jest tam porównanie VIA z włączonym 4-way memory interleave z BX?
> Mysle, ze w kwestii wydajnsci pamieci poprawia duzo.
To, że poprawia dużo to ja wiem, ale chodzi mi o to, czy wydajność jest taka
sama albo bardzo neiwiele niższa od BX przy włączonej tej opcji. Poza tym
czy wynik ok. 7000 punktów w 3DMark 2000 jest dobry na tej konfiguracji? Bo
w high detalach nadal widoczne są znaczne skoki (zwłaszcza przy wybuchach).