Komputer działający co 10 minut

Autor: Kafar <francesco9_at_poczta.fm>
Data: Mon 09 Apr 2007 - 17:06:17 MET DST

Sprzęt to:
Asus P5GPL-X Intel 915PL bios 0606
1x1GB GoodRAM(Kości Elpida) PC400 Single Channel
Intel Celeron D346 3.06 GHz
Gigabyte Radeon X600 PCIE
Barracuda 4 40GB Primary Master
DVDROM LG Primary Slave
Obudowa z zasilaczem Deer 400Watt.
Dysk i DVD zasilane są z oddzielnej wiązki molexów. Procesor nie przekracza
40*C, pamięci chodzą by SPD. Napięcia w biosie w normie, obudowa ma przewiew
z dodatkowych wentylatorów, MemTEST bez problemu przechodzi 10pętli.
Zabawa zaczyna się przy Windows XP- z trudem udaje się zainstalować-
nieprzewidziane twarde resety co 10-20 minut: najczęściej przy próbie
wysunięcia tacki napędu, dotkniecia obudowy czy otworzenia kliknięcia ikonki
Mój komputer.
Praca jast niemożliwa z tym czymś. Jedyne co mi zostałe to wyciągniecie
wszystkiego z obudowy i testowanie na stole jak i sprawdzenie na innym
zasilaczu.
Pamięci i Grafe na drugim kompie przetestowałem- są w porządku.
Zasilacz Deer wiadomo- ale żeby miał problem przy takich minimalnych
podzespołach podpiętych: jedna kość pamięci, 2 napędy, jedna karta
rozszerzeń.
Pomocy.
Z góry dzięki