Re: Czy zdechł mi procesor?

Autor: 666 <666_at_wicked.com>
Data: Mon 09 Apr 2007 - 14:47:20 MET DST

Użytkownik "qqryqu" <grzybowski.pawel@gmail.com> napisał w wiadomości
news:1176069322.746174.116310@o5g2000hsb.googlegroups.com...
Jak myślicie, czy to martwy procesor?

Sprzęt:
ASUS P5B, CoreDuo 4300
zasilacze Silverstone i Tagan,

Objawy:
W trakcie ogladania DVD nagle zgasł komputer. Nie da się go właczyć
ponownie.
Wyciągnąłem płytę z obudowy, odłaczyłem dyski, karty, pamięci.
Płyta po wyciągnięciu procesora rusza /zaczynają się obracać
wiatraki/.
Po włozeniu procesora płyta już nie chce ruszyć /zarówno po włożeniu
do soketu jak i po zamknięciu zapinki gniazda procesora/. Po włączeniu
zasilacza jest lekkie drgnięcie wiatraków i nic więcej.
Dioda na płycie świeci.
Sprawdziłem nóżki w gnieździe CPU - nie są powyginane. Piny procesora
są czyste.
Płyta nie jest odszktałcona, nie widać zarysowań na laminacie.

sprawdz procesor na INNEJ plycie