Obywatel(ka) Michał dnia 2007-04-08 doniósł(a), że:
> Co do serwisu to coś się pozmieniało w Oriko :/ Wcześniej rejestracja
> była automatyczna i można było śledzić wszystko na stronie. Świetna
> sprawa, był dostęp do całej dokumentacji. Co serwisant dostał w
> pudełku, opis stanu laptopa itd. Szkoda, że już tego nie ma.
System wciaz dziala, tyle ze zgloszenia teraz przyjmuje Asus Polska w
Warszawie a nie Orika i oni wlasnie nadaja swoje wlasne numery zgloszen
RMA, ktore nie maja przelozenia na wewnetrzne numery napraw Oriki, a to
wlasnie numery RMA Oriki a nie Asusa sa loginem w serwisowej bazie www.
Podsumowujac - system dziala, tylko trzeba znac numer RMA z bazy Oriki
nie Asusa.
Pozdrawiam
-- Artur MariańskiReceived on Mon Apr 9 14:10:07 2007
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 09 Apr 2007 - 14:51:04 MET DST