Re: HP 17 w drukarkach z tuszem HP 23

Autor: tu-i-tam <to-i-owo_at_o2.pl>
Data: Mon 09 Apr 2007 - 12:15:02 MET DST

Użytkownik "Sander" <ROT13_fnaqre3@tnmrgn.cy_ROT13> napisał w wiadomości
news:evd9kr.3nk.1@Hobby.od.21.lat...

> Wg. materiałów HP które mam, dla 710c możesz uzyć tylko wkładów nr.:
> 23 (15 i 30 ml) , 45 (21 i 42 ml).
> Wkład 17 (15 ml) o który pytasz, przeznaczony jest tylko dla drukarek:
> HP 816c/825c/840c/843c/845c.

A mozna wiedziec skad te materialy ? Tusze 17 pewnie pojawily sie pozniej i
sa to
takie budzetowe odpowiedniki tych 23. Znalazlem gdzies info, ze w tych
drozszych
drukarkach ktore z zalozenia akceptuja wieksze 23 mozna tez uzywac
mniejszych.

Mozliwe, ze hp o tym nie wspomina i dlatego szukam kogos kto sprawdzil i
moze
powiedziec na 100%.