Re: sata nie startuje po instalacji XP (brak systemu)

Autor: naimad <damian_pruss_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 08 Apr 2007 - 19:08:43 MET DST

> Weź dysk do swojego kompa, postaw Windowsa. Jak nie zadziała to znaczy, że
> dysk jest walnięty. Jak zadziała to wsadź inny dysk do kompa "młodego" i
> postaw system. Jak nie zadziała to diagnoza jest prosta, prawda?

Idąc za radą szanownego kolegi wyjąłem SWÓJ dysk i podłączyłem do
kompa "młodego" i o dziwo pokazał XP.
Wniosek:
- dysk "młodego" z niewiadomych przyczyn stracił bootsector
- druga naprawa "R" nie daje pozytywnego rezultatu w tym konkretnym przypadku
- bios i płyta jest ok
- pozostaje format dysku "młodego" i postawienie jeszcze raz XP, ale to
  później teraz kopiujemy dane.
Jak to nie pomoże to dopiero diagnoza jest prosta.
Będę informował na bieżąco.

Szacuneczek