Nie miał chłop kłopotu ...

Autor: Bazyl <bazyl3[NOSPAM>
Data: Sun 08 Apr 2007 - 14:33:51 MET DST

... to wymienił sprzęt na nowy ;(
Przy pomocy dobrych ludzi z pl.comp. pecet udało mi się złożyć nową maszynę.
Poskładałem, zainstalowałem XP sp2 i od razu bladzizna ;( Sprzęt to: Athlon
X2 EE 3800, Gigabyte GA-M55S-S3 v. 1.1, 2 x 512 667MHz Goodram, Galaxy
7300GT 128/128 Zalman. A problemy to:
1. Czarno-biały obraz na TV-Out. Podłączony do TV dotychczas działającymi
kablami. Od kompa S-video-chinch od GeForce'a 5200 MSI połączony z
chinch-euro. Tak na oko ten kabel od MSI nie różni się od tego S-video -
S-video od Galaxy (tylko, że ja potrzebuję S-video - wejście na chinch).
2. Nie działąjący ("wyszarzone" właściwości) mikrofon (zarówno na tylnym jak
i na front panelu) w tej cholernej Realtek HD Audio :(
BIOS najnowszy - F6 (swoją drogą, opcje dotyczące audio na płycie bogate -
auto albo disabled :( ), stery najnowsze (grafika,audio, chipset).
Ratunku!!!

--
Pozdrawiam
Bazyl [ bazyl3[CIACHO]@go2.pl ]