sata nie startuje po instalacji XP (brak systemu)

Autor: naimad <damian_pruss_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 08 Apr 2007 - 09:41:16 MET DST

Witam
Biorę od 14 latka komputer (młody mówi że nie startuje XP) i faktycznie.
W prostym tłumaczeniu na polskie "brak systemu na dysku".
Myślę trzeba zrobić "drugą" naprawę XP (młody mieszał i zgubił Bootsector).
Wszystko idzie zgodnie z planem, instalacja przebiega normalnie pierwszy
samodzielny reset XP, konfiguruje się XP, następny samodzielny reset,logowanie
widzę pulpit są poprzednie programy, normalka.
I..........
Reset przez użytkownika i DUPA "brak systemu na dysku"
Znowu myślę jak nic dysk, ale podłączam do innego kompa i nawet startuje z
bluescreen'em ale jednak (ma prawo inne sterowniki do płyty).
To może reset biosu? też nic.
- hdd 250 sata
- płyta ECS NFORCE4 A939

Ojciec młodego to przykład człowieka że jak się na czymś nie zna to chcą go od
razu oszukać (podmienię dysk, płytę, pamięć) dał to wyraźnie do zrozumienia,
więc nie współczujcie tylko PROSZĘ O POMOC.

Szacuneczek wszystkim NAIMAD