Re: AM2 - kompatybilność ze starociami?

Autor: Michal <fred4u_at_wywalto.wp.pl>
Data: Sun 08 Apr 2007 - 08:59:10 MET DST

Witam,

> Mówisz to w kontekście AM2, czy ogólnie 64 bitów? Bo na grupach dyskusyjnych
> widywałem przypadki udanych przesiadek z 32 na 64 bity bez reinstalacji, na
> przykład tu: http://42.pl/u/r1B.

Przełknie bez problemu. Kluczem do sukcesu jest nie tyle odinstalowanie
sterownika IDE, co zmiana sterownika na "Standardowy kontroler PCI IDE".
W innym przypadku - rzeczony BSOD.
Robiłem zmiany platformy na NT-pochodnych niejednokrotnie (łącznie ze
zmianami producenta chipsetu), nie warto reinstalować na nowo systemu
który nie jest w inny sposób niezdatny do użytku.
Ale to chyba tutaj NTG.

Pozdr.,
Michał