Re: AM2 - kompatybilność ze starociami?

Autor: Wiktor S. <ANTISPAM_at_wswiktor.AT.poczta.DOT.fm>
Data: Sun 08 Apr 2007 - 02:20:42 MET DST

=Marcos= wrote:
> Być może trafi mi się okazyjnie zestaw płyta z procesorem - platforma
> AM2. Lubię uruchamiać różne starsze rzeczy, szczególnie w kwestii
> gier. Nie chcę zmieniać systemu (XP SP2). Będą wciąż działać
> normalnie gry z końca zeszłego wieku oraz Dosbox? Settlers 3, Simcity
> 3000 itp :)

Pod tym względem nic na gorsze się nie zmieni, podstawki przecież ciągle się
zmieniają.

> A jak to jest z Windowsem XP - do jakiego stopnia toleruje wymianę
> sprzętu bez reinstalacji?

Niespecjalnie, u mnie nie przeżył wymiany płyty głównej K7S5A na K7VT4A Pro
(procesor ten sam: Athlon 1200 na Socket A). Trzeba odpalić instalację XP i
wybrać "naprawę" - potem cały Windows Update i gotowe.

> Przesiadając się z Socket A na AM2 będę
> musiał siłą rzeczy zmienić płytę, procesor i kartę graficzną.
> Przełknie to, jeśli przed ostatnim wyłączeniem odinstaluję wszystkie
> stare sterowniki kontrolerów, chipsetu, karty graficznej itd?

MOŻE... licz się z tym, że może nie przełknąć.

--
Azarien