Re: Asus na swieta :(

Autor: pavka <pavka_at_jelenia.pl>
Data: Sat 07 Apr 2007 - 20:48:33 MET DST

Mam formularz zgloszeniowy usterki wyslalem ale odpowiedzial automat,
ze dopiero po swietach - tak samo telefony voicemail , ze zapraszamy
we wtorek od 8 do 17 , co do instrukcji obslugi to i w polskiej i
angielskiej jest tylko info jak wymienic / gdzie znalezc cdrom / ram /
minipci / hdd / procesor+fan nie ma slowa o biosie i baterii -
szukalem dokladnie... co do reszty srubek to jest ich naprawde wiele i
reszta to raczej jedna "podstawa" czyli, zeby ja odkrecic trzeba
sciagnac calosc a to juz chyba utrata gwarancji by byla /nie wiem
nawet czy dozwolone jest odkrecanie tych elementow do hdd/ram/
procek/, co do laptopow asusa to w sumie w sasiedztwie mam 4 asusy z
przedzialu 3500 - 6000 zl w kazdym z nich bez wyjatku sciera sie
powloka z klawiszy - na poczatku sa matowe potem takie wyslizgane
jakby tluste - nie obejmuje tego gwarancja - wyglada to troche
"brudno" ale bywa i dzieje sie to naprawde szybko - pierwsze plamki po
miesiacu "dobrego" siedzenia po kilka godzin dziennie /word, gadu
gadu/ pozniej lewa strona obudowy na ktorej zwykle trzyma sie
nadgarstek - czernieje a w finale schodzi calkowicie farba - tez nie
obejmuje tego gwarancja jako rozwiazanie mozna nie zdzierac tej
oryginlnej naklejki ze specyfikacja laptopa na jakis czas bedzie mozna
tego uniknac... jesli chodzi o matryce to troche sie "chwieje" po
jakims czasie , a w jednym z laptopow pekl plastik w okolicach zawiasu
nie wiem czy to obejmuje gwarancja bo koledze sie "nie chce" tego
naprawiac , ogolnie jesli chodzi o porownanie to z wygladu wolalbym
asusa , z jakosci wykonania "detali" HP-ka , jesli chodzi o awaryjnosc
to nie wiem co sie stalo z moim ale to pierwsza jakakolwiek awaria ,
ktora nie byla spodowana softem. Bateria dziala w porzadku wbudowane
kamerki czytniki kart, wifi, bluetoothy - wszystko bez problemu
chodzi. Fajnie tylko zwrocic uwage na tylni wiatrak i przedmuchiwac go
raz w tygodniu powietrzem w spray-u bo lapie naprawde bardzo szybko
kurz przez co moze sie pozniej grzac w gorace dni. Co do parametrow to
chyba centrino core 2 jak jest opcja to 2 x 512 dual ram jak nie to 1
kosc 1 giga i lepsza grafika - reszte mozna wymienic pozniej - naped
dvd, dysk - to juz detale moim zdaniem, te ekrany nowe "brightscreen"
o ile nie przekrecilem fajnie kolory pokazuja w pomieszczeniu pod
warunkiem, ze nie pada jakies swiatlo na ekran bo robi sie z tego
lusterko.

/P.

/P.