Re: [OT] Re: Vista, sprzęt i przyległości. Było: Błąd 721 (neostrada + Windows Vista)

Autor: Andrea <a.libiszewski_at_gazeta_nospam.pl>
Data: Sat 07 Apr 2007 - 20:34:22 MET DST

Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
> "Andrea" ev8lbf$2qd$1@inews.gazeta.pl

> I ja Ci do tego twierdzenia prawa nie odbieram. :)

> Mówimy chyba o czymś innym. :)

O tym samym, wbrew pozorom. I tu i tu mamy do czynienia z FW
zintegrowanym z systemem.

> Podobnie jak mnie opinie Twojego znajomego grafika. :)

Różnica między nami jest taka, że ja przytoczyłem opinię grafika a ty
swoją o grafikach. Zbieżność w tym niewielka i nie zamierzam kontynuować
dyskusji w tym stylu.

> No jasne -- zrobienie tapety to sztuka przekraczająca możliwości niedebila. :)

???

> To nie wycinaj. :)

> Nikt mi za to nie płaci. :)

> To nie moje problemy. :)

> Jakoś sobie z tą niezgodnością poradzę. :)

Za ostatnią część *PW* - chcesz prowadzić dyskusję, dostosuj się do
standardów jej prowadzenia - tak pod względem merytorycznym jak i
technicznym. Nie chcesz? Nikt cię tu nie trzyma na siłę.

--
Andrea|ASRock K7Upgrade880, AMD Sempron 2800@2340MHz, Pentagram QC-80Cu
1024MB DDR-400, Sapphire Radeon 9600 128MB, Samsung SyncMaster SM-960BF