Re: [OT] Re: Vista, sprzęt i przyległości. Było: Błąd 721 (neostrada + Windows Vista)

Autor: Andrea <a.libiszewski_at_gazeta_nospam.pl>
Data: Sat 07 Apr 2007 - 19:44:38 MET DST

Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
> "Andrea" ev8en7$96l$1@inews.gazeta.pl

> Nie pamiętam -- któryś z formatów DVD lubi, któregoś nie, któryś
> z błękitnych lubi, któregoś nie lubi, ale nie pamiętam konkretnie
> które lubi, jako że nie planuję instalowania czy poznawania Visty. :)

> Nie wiem, co ma OE do zintegrowanego firewalla.
> Ja pisałem o tym, że ani FW, ani program pocztowy nie powinien być zintegrowany. :)

A ja twierdzę że bzdury wypisujesz. Integracja fw w postaci iptables z
kernelem wyszła tylko na dobre.

> Na jednym sznurku są dwa korale -- nic do siebie mają, a jednak są na tej samej nici. :)

Paralela nie do końca paralelna, boć nitka ta sama więc wspólna, ale
jednak tu proponuję EOT.

> Nie. Nie chcę. Musiałbym :) instalować, aby zobaczyć, jak Vista radzi
> sobie z widzeniem partycji.

A co ma widzenie partycji do systemu plików na tychże?

> Tak -- dwa czy trzy lata to bardzo dużo, ale tamten Debian był beznadziejny. :)
> Z kurzego jaja nie wyrośnie jastrząb. :)

Błąd, wielbłąd, karawana. Z debiana wyrosło ubuntu - cenione distro
właśnie za łatwość obsługi.

> [...]
> której pomyliła się ;) rozdzielczość rzędu 2300 dpi z 72 dpi (mogę postawić
> linki z DBXami ,,korespondencji'' i sporne fotki) bo to jawna prowokacja, :)
> ale znam i innych grafików, z którymi trzeba umieć rozmawiać. :)
>
> Być może dlatego właśnie jeden (akurat fotograf) zaczął rozmowę ze mną
> od tego, że jest biegłym sądowym, a drugi na samym początku pokazał mi
> technologię kosmiczną,:) przy której mi się jakoś przyjemnie zrobiło...
> Ale ci ludzie -- to wyjątki. :) Ogólnie graficy są na bakier z tym, co
> robią. :) Wystarczy spróbować zeskanować film, lub cokolwiek obrobić. :)

Nie wiem do czego zmierzasz. Twoja korespondencja ze znajomymi obchodzi
mnie mniej więcej tyle co śnieg zeszłoroczny. Odniosłem się jedynie
wcześniej do opinii osoby, którą mam (nie bez przyczyny) za fachowca z
dużą wiedzą na temat. Reszta tego co wypisujesz nijak się ma do tematu.

> Ale to jakby patrzenie w czyjś portret jako substytut spojrzenia w lustro. ;)

Nie każdy może w końcu sobie zrobić wszystko samemu. Ktoś nie wie jak,
ktoś nie ma czym - powody nie są w końcu takie ważne.

> Ja mam ponad 700 plików DBX z **samymi** m@ilami (nie
> liczę tu grup dyskusyjnych) co zajmuje mi około 2.5 GB. :)
> Przejście z tego na cokolwiek innego nie jest takie proste,
> choćby z powodu czasu, jaki to pochłonie, i miejsca, a już dziś
> OE po prostu wyskoczył z powodu... ...braku miejsca na dysku. :)

A to brnij sobie dalej. Ale usuń w takim razie podpis, bo mam dosyć jego
ręcznego wycinania. Albo sam poszukaj sobie tych dlli odpowiedzialnych
za problemy; to w końcu ty chcesz używać niedorobionego i niezgodnego ze
standardami softu.

--
Andrea|ASRock K7Upgrade880, AMD Sempron 2800@2340MHz, Pentagram QC-80Cu
1024MB DDR-400, Sapphire Radeon 9600 128MB, Samsung SyncMaster SM-960BF