Aragorn napisał(a):
> Witam,
> Mam pytanie padl mi dzis zasilacz dodatkowo uszkodzeniu ulegla pl glowna i
> procesor tzn zero oznakow zycia po zmianie zasialcza; podmieniajac elementy
> po kolei padlo ze uszkodzony jest procek i plyta gl.Moje pytanie czy w
> serwisie wymienia mi na nowe czy tez tego typu uszkodzenie nie podlegaja
> gwarancji???
Co innego sprawa "czy podlega TAKIE uszkodzenie gwarancji" a co innego
"czy uznaja gwarancje".
Od strony sprzedawcy - przychodzi klient z procesorem "panie, nie
dziala, brak zadnych znakow mechanicznego uszkodzenia, zadnych nadpalen,
mial dobre chlodzenie a padl", wiec sprzedawca bierze, pakuje i wysyla
do hurtowni, gdzie tez nie będa siedzieli z mikroskopem elektronowym
tylko stwierdza "procesor nie sprawny, nie odpala" i wymienia na nowy, a
tego wysla producentowi jako uszkodzony. Podobnie z plyta glowna. I
jesli tylko sprzedawca na towar mial gwarancje hurtowni, to mu to zwisa
co zepsulo sprzet, byle hurtownia tez mu uznala gwarancje, a klient byl
szczesliwy.
Gorzej jak taka akcja zdarza sie w 2 ostatnich dniach gwarancji klienta,
co może oznaczać 5dni po gwarancji w hurtowni...
-- | Bartlomiej Kuzniewski | sibi_at_drut.org GG:23319 tel +48 696455098 http://drut.org/ | http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=338173Received on Sat Apr 7 18:25:08 2007
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 07 Apr 2007 - 18:51:05 MET DST