Re: Asus na swieta :(

Autor: Michał <sdfs_at_wp.pl>
Data: Sat 07 Apr 2007 - 13:40:57 MET DST

> Co do serwisu to kiedy z niego korzystales? 2 tygodnie z uwagi na
> koniec roku, swieta to nie tak strasznie ale czytalem posty fakt, ze
> ze stycznia br. to ludzie tam psiocza, ze i miesiac bylo malo ...

Koniec roku 2006. Gwarancja mi się kończyła chyba 24 grudnia (dokładnej daty
nie pamiętam). Zarejestrowałem się z dwa dni wcześniej, ale były święta i
kurier przyszedł dopiero w dni pracujące.
Nadziałem się na podsumowanie roku i pare dni się opóźniło, ale od zmiany
statusu na "Przyjęty" maksymalnie 2 tygodnie czekałem. U mnie tylko się
przegrzewał z winy kurzu i ten przełącznik padł. Na tą część czekałem chyba
3-4 dni, potem kurier przyszedł. Nie mam już tego numeru z serwisu, to nie
bardzo mam jak sprawdzić, ale od wysyłki do odbioru maksymalnie 3 tygodnie
mineły, ale wydaje mi się, że bliżej 2 niż 3 tygodni. Biorąc pod uwagę, że
przez ten czas mogło im się więcej sprzętu uzbierać, to nie jest źle. W
Action na płyte główną czeka sie zwykle miesiąc, nie mówiąc już że trafił mi
się chyba ze 2-3 razy sprzęt od nowości uszkodzony i trzeba było go na
serwis oddać :/ Dzwoń na serwisu do nich, może Ci powiedzą w czym może być
problem.